Neem contact op

Administratie

Wij begeleiden ondernemers met het realiseren van meer winst en/of vrije tijd

De financiële administratie staat bij de meeste ondernemers in de top 3 van grootste ergernissen. Vaak werkt de ondernemer in zijn “vrije tijd” nog aan de financiële administratie. Dit is niet meer nodig! Bekijk onderstaand de 10 voordelen van samenwerken met Triangel Groep.

  1. Nooit meer zelf boekhouden

Je hoeft alleen je financiële stukken aan te leveren. Je kunt je administratie eenvoudig aanleveren door documenten te scannen, uploaden of mailen of via GoogleDrive, Dropbox of de smartphone app. De rest van de tijd kun je je volledig richten op ondernemen.

  1. Geen papierwerk meer

Een papieren archief is verleden tijd. Alle gegevens staan veilig opgeslagen in een overzichtelijk digitaal archief in de cloud. Je hebt geen ruimte meer nodig voor kasten vol ordners op kantoor. Daarnaast is je gehele archief in te zien via je smartphone dankzij de Yuki Android & iPhone app.

  1. Krachtige verbinding tussen ondernemer en accountant

De samenwerking met Triangel Groep verloopt voornamelijk digitaal, wij hebben beiden toegang tot een portal en delen dezelfde informatie. Heb jij een vraag aan ons? Deze kun je stellen bij het document waarover je vraag gaat, zo ontstaat er nooit miscommunicatie. En komen we er op deze manier niet uit dan bellen we je gewoon even op.

  1. Alles binnen 24 uur geboekt

Alle aangeleverde financiële stukken worden binnen 24 uur in je online boekhouding verwerkt. Door slimme software en onze mensen.

  1. Robotisering van de online boekhouding

De bank is dagelijks bij in je financiële administratie met de automatische bankkoppelingen en met UBL worden inkoopfacturen en verkoopfacturen ook automatisch herkend.

  1. Altijd inzicht

Dankzij het regelmatig scannen van facturen en bonnen en de automatische bankkoppelingen ben je altijd op de hoogte van de actuele stand van zaken. Het persoonlijke dashboard biedt betrouwbare en bruikbare stuurinformatie die je direct kan gebruiken. Vanuit het dashboard kun je altijd doorklikken tot op factuurniveau. Je ziet via het financiële dashboard direct waar eventuele problemen en verbeterpunten ontstaan.

  1. Alles in één online boekhoudplatform

Als je start met Triangel Groep beschik je automatisch over een compleet boekhoudplatform, inclusief digitaal archief, online facturatie, projectadministratie en urenregistratie.

Automatisch herinneringen versturen? Een factuur opzoeken? Een vraag stellen aan ons? Geen probleem! Alles verloopt via één online boekhoudplatform,

  1. Juistheid, tijdigheid en volledigheid

Het boekhoudplatform herkent dubbele boekingen en alle ingevoerde documenten worden gecontroleerd. “Welk bonnetje hoort bij die pinuitgave?” Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan openstaande facturen.

Het Online boekhoudplatform geeft automatisch een melding, zodat je sneller actie kan ondernemen en dus je geld sneller binnen hebt.

  1. koppelingen met webshops, kassasystemen of CRM

Wanneer je werkt met ons online boekhoudplatform is het mogelijk om met externe oplossingen te koppelen. Zo is het bijvoorbeeld handig om een koppeling te hebben met jouw webshop, incassosoftware, webapplicaties, Paypal of kassasysteem.

Samen met jou bekijken we alle mogelijke koppelingen die het werk voor jou makkelijker maken.

  1. Onze Robot neemt geen vakantie

Simpele administratieve handelingen hoeven niet meer uitgevoerd te worden door administratieve medewerkers. De innovatieve software werkt immers 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Klaar om te starten?